Språkresa!

Jag har precis skickat iväg en ansökan till en språkresa, jag är tyvärr lite sent ute så det är inte säkert att det finns platser kvar:/ men om det gör det så kommer jag att få spendera 3 veckor i sommar i USA!, hur härligt låter inte det liksom?. Jag har sökt till en resa med sts.se tycker att dom verkar vara ett bra "företag":P, dessutom så gjorde min storasyster den här resan för 2 år sedan och hon sa att det var den bästa resan i hela hennes liv:D
Här är en länk till resan som jag har sökt till (för jag orkar inte förklara vad den innebär:P) USA coast to coast .

Kommentarer
Postat av: JenU ★

Sv; Låter bra det =)

2010-01-13 @ 22:26:50
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: emilia widerström

svar: okej för min mormor och morfar hade en vit bichon frisé när jag var liten, den såg precis ut som din:) foxi hette den:)



ska vi följa varandra på bloglovin btw?:D

2010-01-14 @ 00:31:02
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0